كينه توزي محسن رضايي عليه آزربايجان

۲۵ تير ۱۳۹۰

كينه توزي محسن رضايي عليه آزربايجان

 

يكي از دشمنان شناخته شده و قسم خورده آزربايجان ، آقاي سبزوار رضايي معروف به محسن رضايي مي باشد و تك تك سلولهاي وي ، دشمني با آزربايجان را نعره مي زند . اين فرد سر دسته باند مافياي سيگار در ايران مي باشد و جند سال پيش كه پسرش به آمريكا پناهنده شد گوشه اي از جنايات وي را برملا كرد .اين فرد به عنوان جنايتكار بين المللي تحت تعقيب اينترپل ميباشد. &nbs p; < /o:p>


 

از عمده اقدامات وي مي توان موارد زير را برشمرد:

 

1- در دوران جنگ كه وي فرماندهي سپاه را به عهده داشت با دخالت در كار دولت بازرگان ، زمينه استعفاي دولت را فراهم كرد. وي در مناظره با احمدي نژاد در تلويزيون به اين موضوع اعتراف كرد .

 

2- در همان دوران جنگ با تخصيص نا عادلانه تجهيزات جنگي بين لشگرها باطن خود را آشكار كرد . به طوريكه لشكر 31 عاشورا ي آزربايجان از حداقل امكانات و سلاحها برخوردار بود ولي دشوارترين و خطرناكترين ماموريتها هم به عهده آن لشگر گذاشته مي شد و هميشه خط شكن بودند و در عمليات هاي گوناگون ، بيشترين تعداد شهيد و زخمي متعلق به اين لشكر است . از طرف ديگر ، سرداران و فرماندهان آزربايجان نه تنها در زمان جنگ غريب بودند ، پس از آن نيز نامشان در حيطه فراموشي سپرده شد و اين تبعيض همچنان ادامه دارد . در حال حاضر تقريبا در تمام نقاط بحراني ايران به خصوص در مناطق غرب و شمال غرب، سربازان و افسران تورك در خط مقدم مبارزه با تروريسم و قاچاق قرار دارند .بد خواهان آزربايجان با اين كار مي خواهند از يك طرف تلفات انساني ملت آزربايجان را افزايش دهند و خانواده هايشان را نيز وابسته به حكومت گردانند و از طرف ديگر ملت تورك را رو در روي ديگر ملتهاي منطقه قرار دهند .

 

3- در زمان اشغال قره باغ ، تعدادي از سپاهيان و نظاميان آزربايجان جنوبي كه هنوز به دروغهاي انساني – اسلامي مركز نشينان باور داشتند به صورت داوطلبانه به ياري برادران و خواهران خود در آزربايجان شمالي شتافتند . حتي تلويزيون تبريز ضمن پخش گزارشاتي از صحنه نبرد با تني چند از همين سپاهيان مصاحبه انجام داد . اما تيم اكبر رفسنجاني و محسن رضايي كه چشم ديدن همبستگي ملت آزربايجان شمالي و جنوبي را نداشتند فورا آنها را برگرداندند و براي سرپوش گذاشتن بر نفاق خود ، با تبليغات فراوان مقداري مواد غذايي براي آوارگان آزربايجان ارسال كردند . ولي در پشت پرده ، انواع و اقسام سلاح و مهمات به ارمنستان متجاوز هديه كردند و در قتل عام و آوارگي بيش از يك ميليون مسلمان تورك آزربايجان مشاركت كردند . اين روند هم اكنون نيز ادامه دارد و ارمنستان شريك استراتژيك ايران مي باشد بطوريكه گاز و ديگر مايحتاج ارمنستان را رايگان تامين ميكند و بر خلاف اصول انساني و اسلامي و قطعنامه هاي سازمان ملل ،در اجراي پروژه هاي مشترك در سرزمينهاي اشغالي قره باغ با ارمنستان همكاري نزديك دارد و عملا" اين اشغال را به رسميت شناخته است.

 

4- در زمان انتخابات رياست جمهوري ، وي نيز كانديدا شد و با تكرار چند اصطلاح اقتصادي ، نقشه شوم خود را بيان داشت . از جمله شعارهاي انتخاباتي وي ، ايجاد فدراليسم اقتصادي بود . شايد در نگاه اول اينطور به ذهن برسد كه استانهاي همگون از نظر فرهنگي يا قومي تشكيل يك فدرال خواهند داد مثلا فدرال آزربايجان يا فدرال كردستان و ... . اما بعدا مشخص شد كه هدف از اين طرح شوم از بين بردن آزربايجان مي باشد بدين صورت كه آزربايجان غربي و استان كردستان يك فدرال ، اردبيل با گيلان و مازندران يك فدرال ، زنجان و قزوين و تهران يك فدرال تشكيل دهند و آزربايجان شرقي هم خودش يك فدرال . بدين ترتيب با تجزيه آزربايجان و تركيب آن در استانهاي ناهمگون ، زمينه نابودي هويت توركي آزربايجان را فراهم آورند . فقط مي ماند تبريز كه آن هم به مرور زمان تسخير مي شود .

 

5-در مورد اخذ مدرك دكتراي وي نيز بايد متذكر شويم كه وي با رانت وارد دانشگاه شد . اساتيد دانشگاه جهت تدريس به منزل وي مي رفتند . زماني هم كه مي خواست پايان نامه ارائه دهد با لباس نظامي و اسكورت به دانشگاه آمد . حال شما خود مي توانيد نحوه كسب مدرك دكتراي ايشان را حدس بزنيد .

 

6- در حال حاضر وي با مديريت سايت دروغ پراكني تابناك ، به ترويج ديدگاههاي خود مي پردازد . تقريبا هر هفته حداقل يك مطلب عليه آزربايجان شمالي مي نويسد و بسيار وقيحانه سرزمين هاي اشغال شده قره باغ آزربايجان را در نقشه جغرافيايي ارمنستان قرار مي دهد .همچنين با شايعه پراكني و بزرگنمايي مشكلات و مسائل آزربايجان شمالي سعي دارد اينگونه القائ كند كه ملت آزربايجان شمالي با حكومت بر سر اسلام مشكل دارد و مردم كشته مرده اسلام, آنهم از نوع طالباني و ولايت فقيهي هستند اين در حالي است كه سفير سابق رژيم در باكو (سليماني) در مصاحبه اي اعتراف كرد كه مردم آزربايجان به هيچ وجه دنبال حكومت اسلامي و اين جورچيزها نيستند.

7-همچنين اخيرا" بطور موذيانه اي با درج مطالب و خاطرات شهداي جنگ ايران و عراق ، سعي دارد به جامعه القا كند كه طرفدار راه شهيدان است تا حمايت بخشي از جامعه را به خود جلب كند .

 

بنابراين هر كس در زير علم اين شخص سينه بزند به منافع آزربايجان خيانت كرده است . شايد بهترين توصيف را آقاي اكبر اعلمي كرده است . در زمان انتخابات رياست جمهوري ، آقاي اعلمي به بررسي سوابق و عملكرد كانديداها پرداختند . شخصي پرسيد كه چرا از محسن رضايي حرف نزديد و ايشان پاسخ داند :" آقاي رضايي اصلا در حد اين حرفها نيست و ارزش بررسي ندارد."

 

 


واقعيت اين است كه عظمت و بزرگي آزربايجان در چشمان تنگ وي نمي گنجد . اين موش كور ، هر روز نقبي جديد مي زند غافل از آنكه قارتال آزربايجان از بالا تمام كارهاي وي را رصد مي كند.



بؤلوم : سياست یازار : bozkurt 0 باخیش